Звіти



Звіт
про засідання конкурсної комісії з визначення переможця Конкурсу логотипів
Клубів шкільної академії підприємництва Сумської області

Засідання конкурсної комісії відбулось 29 листопада 2013 року в Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.
До складу конкурсної комісії ввійшли:
1.     Медведєв Ігор Анатолійович, в.о. ректора Сумського ОІППО.
2.     Попов Володимир Денисович, методист  географії та економіки Сумського ОІППО, керівник проекту.
3.     Троіцька Марина Євгенівна, старший викладач психології Сумського ОІППО.
4.     Іваненко Наталія Ергівна, методист інформатики Сумського ОІППО.

 

На розгляд комісії були представлені логотипи Клубів шкільного підприємництва:

1. Кролевецька ЗОШ № 2 ім. М. Лукаша,   ШАП «Друга хвиля».

2. Конотопська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 9, ШАП «Максимум».

3. ДНЗ "Глухівське вище професійне училище",  ШАП  «Стимул».

4. Буринська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1, ШАП «Енергія».

5. Шкільна академія підприємництва Роменська СЗОШ I-III ступенів № 1 ім. П.І. Калнишевського,  ШАП «RostOk club».

6. Глухівська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ст. ім. М.І. Жужоми, ШАП «Майбутні бізнесмени».

7. ДНЗ "Сумське міжрегіональне вище професійне училище", ШАП "Підприємницький портал".


Комісія визначила критерії відбору:
-         відповідність загальним завданням проекту та діяльності клубу;
-         оригінальність дизайну;
-         поєднаність елементів логотипу між собою за формою, розміром, кольором;
-         символічна наповненість елементів логотипу;
-         яскравість, чіткість, виразність;
-         емоційна інформативність;
-         запам'ятовуваність та впізнаваність.

Після обговорення комісія дійшла висновку, що найбільше критеріям відбору відповідає логотип клубу «Друга хвиля» Кролевецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2  ім. М. Лукаша Кролевецької районної ради.   Тож  цей логотип і визначається переможцем конкурсу.


ОЦІНЮВАННЯ - ПІДСУМОК РЕЗУЛЬТАТІВ ЗВОРОТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ОТРИМАНОЇ ВІД УЧАСНИКІВ НАВЧАННЯ
          З метою вивчення ефективності роботи семінару – тренінгу «Шкільна академія підприємництва 2», що відбувався 18-19.06.2013 у м. Суми, було проведено анкетування його учасників. Участь у дослідженні взяли 13 практичних психологів та учителів економіки з 7 навчальних закладів області.
          За отриманими результатами можна зробити наступні висновки. 
          Питання, які були порушені під час семінару-тренінгу, є актуальними для всіх учасників. Майстеркласи допомогли 87% учасників на високому рівні («так») поглибити та впорядкувати знання по даній темі,  розвинути практичні навички, що пов’язані з темою занять, для100% опитаних.   Спосіб проведення занять заохочував до активної участі 100% опитаних.
        Учасники семінару-тренінгу вважають корисними навчальні матеріали (100%).
         Слухачі високо оцінили проведення психологічного та економічного модулів семінару-тренінгу (5 балів -100%), виявили інтерес до організації діяльності Шкільного Клубу Підприємництва та створення шкільних блогів.
Ну думку учасників,  для роботи були створені усі належні умови для Проживання, харчування та обладнання (100% «так»); чинників, які б заважили роботі не відмічено. Зауважень до організаторів семінару немає.
За результатами евалюації семінару можна зробити висновок, що учасники групи задоволені організацією семінару-тренінгу, усвідомлюють актуальність даного напрямку роботи і готові до роботи в рамках проекту.

ОЦІНЮВАННЯ - ПІДСУМОК РЕЗУЛЬТАТІВ ЗВОРОТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ОТРИМАНОЇ ВІД УЧАСНИКІВ НАВЧАННЯ
З метою вивчення ефективності роботи семінару – тренінгу «Шкільна академія підприємництва 2», що відбувався 27-30.06.2013 у м. Полтава, було проведено анкетування його учасників. Участь у дослідженні взяли 13 практичних психологів та учителів економіки з 7 навчальних закладів області.
          За отриманими результатами можна зробити наступні висновки. 
         Учасники визначили  питання, які були порушені під час семінару-тренінгу,  актуальними. Якість та зміст матеріалів допомогли у систематизації та поглибленні знання за запропонованими темами (100% опитаних). 87% учасників анкетування вважають рівень проведення майстеркласів високим, таким, що сприяє розвитку практичних навичок за темою занять (для100% опитаних).   Спосіб проведення занять заохочував до активної участі 100% опитаних.
      Усі блоки, запропоновані програмою навчання (тренери Моніка Вервіцка, Здіслава Баранкевич, Володимир Попов, Марина Троіцька), оцінені на високому рівні (оцінка "5"). Високо оцінені також професіоналізм ведучих, майстерність у проведенні занять, способи комунікації, уміння мотивувати до діяльності. 
           Ну думку учасників,  для роботи були створені усі належні умови для Проживання, харчування та обладнання (100% «так»); чинників, які б заважили роботі не відмічено. Зауважень до організаторів семінару немає.
           За результатами евалюації семінару можна зробити висновок, що учасники групи задоволені організацією семінару-тренінгу, усвідомлюють актуальність даного напрямку роботи і готові до роботи в рамках проекту.

Немає коментарів:

Дописати коментар